بین مطالب وب سایت جستجو کنید

دانلود بازی+دانلود بازی کم حجم+دانلود بازی هاي كم حجم +دانلود بازی سگا+دانلود بازی میکرو+دانلود بازی ps1+دانلود بازيهاي كامپيوتر+دانلود بازيهاي كامپيواري+دانلود بازي خيلي كم حجم

<-Text3->
مدیر سایت
12:59
شنبه 26 شهريور 1390
خرید بازی Battleforge
قیمت: 3,000 تومان
مدل: بازی استراتژیک زیبا و کمیاب بتل فورج 1dvd
 

http://www.p30gamers.com/image/cache/battleforge_4973-500x500.jpg

 

بازی استراتژیک زیبا و کمیاب Battleforge

  ادغام بهترين بازي‌ها

وقتي کارت‌تان داغ مي‌کند!

سال ساخت: 2010

توليدکننده و ناشر: EA Studios

رتبه‌بندي: Teen

ژانر: فانتزي، استراتژي، کارت‌بازي
 

به احتمال زياد، ارائه بازي Battle Forge از غول بازي‌هاي رايانه‌اي يعني EA Studios كوششي براي زدودن انحصار بازار گيمرها و بازيکنان (بي‌شک يکي از محبوب‌ترين بازي‌هاي استراتژيک و فانتزي وارکرفت بوده) است که به‌صورت کاملا مجاني عرضه مي‌شود. سبک آن، سبک بازي‌هاي کارتي است که با سبک استراتژي همزمان تلفيق شده است. به اين ترتيب هر بازيکن تنها با کارت‌هايي که در اختيار دارد، مي‌تواند به ميدان نبرد راه پيدا کند. بنابراين احتياجي به جمع کردن مواد و مصالح براي ساختمان‌سازي يا تعدد جمعيت نيست.

کارت‌هاي شما در بازي به چهار گروه يا نژاد طبيعت، آتش، يخ و سايه تقسيم مي‌شوند که مي‌توانيد هر کدام را برحسب سليقه و کارت‌هايي که از هر گروه داريد، انتخاب کنيد. هر کدام از گروه‌ها اجزاي مربوط به خودشان را دارند و البته گاهي هم مزايا و معايبي.

نژاد طبيعت يا محافظان جنگل و طبيعت، خواهان هيچ‌گونه جنگ يا تعدي به حقوق ديگران نيستند و دنبال آمال و آرزوهاي جاه‌طلبانه نمي‌گردند، اما براي دفاع از حريم و حقوق شخصي‌شان از هيچ‌گونه اعمال خشونت و زور نيز روي نمي‌گردانند.

نژاد آتش همان‌طور که از اسمش پيداست، پر از خشم و خشونت و طغيان‌ است. اين نژاد نقطه مقابل نژاد يخ بوده و ويژگي‌اش در بازي، قدرت حمله و ويراني است.

نژاد يخ، با مشخصه دفاعي بسيار خوب‌شان شناخته ‌شده و نقطه مقابل آتش‌ها به‌شمار مي‌روند.

و نژاد سايه، مخوف‌ترين نژادها و سخت‌ترين ‌نژادي است که مي‌توان با کارت‌هاي آن به بازي پرداخت. اما از طرف ديگر مزاياي فوق‌العاده‌اي دارد.

نژاد خود را در بازي مي‌توانيد به‌وسيله گوي‌ها انتخاب کنيد و تنها منبعي که براي ادامه بازي نياز داريد، انرژي‌اي است که بايد از جايگاه مخصوص خودش استخراج کنيد. بازي اصلا رويکرد سنگين و دشواري ندارد و هر کسي که با اين سبک بازي‌ها آشنا باشد به‌راحتي و با کمي آزمون و خطا مي‌تواند حضور در ميدان نبرد را تجربه کند.

بازي داراي موتور گرافيکي قابل توجه و بي‌عيبي است. به‌‌رغم دارا بودن صحنه‌هاي نبرد فانتزي، زيبا و جلوه‌هاي تصويري مختلف و متعددش (که هر بازي ديگري اگر نصف آن را هم داشته باشد سيستم کامپيوترتان آنقدر کند خواهد شد که چيزي از بازي نصيبتان نشود) اين بازي به‌راحتي قابل اجراست و مي‌توان حتي آن را روي لپ‌تاپ‌هاي متوسط امروزي نيز بازي کرد.

مثل تقريبا تمامي بازي‌ها، اين بازي نيز داراي يک بخش اصلي و سناريوست و يک بخش بازي چندنفره که البته در اين بازي بيشتر به قسمت چندنفره‌اش توجه شده و مي‌شود گفت که اين دو بخش با هم تلفيق شده‌اند. به اين معنا که خيلي از مراحل سناريوي بازي را نيز بايد با دوست يا بازيکنان ديگر در اينترنت بازي کنيد. همچنين با ديگر بازيکنان مي‌توان به گپ پرداخت يا آنها را به‌عنوان دوست در فهرست خود جاي داد و بعدا به ‌بازي فراخواند يا کارت‌هاي خود را با آنها تعويض کرد. يکي از ويژگي‌هاي خوب اين بازي نيز ‌خريد و فروش کارت‌هاست که يکي از بخش‌هاي جالب بازي به‌شمار مي‌رود.

در اين بازي، هر 15 ‌دقيقه‌اي که در ميدان نبرد سپري کنيد، يک امتياز مجاني به‌دست خواهيد آورد که با آن يک امتياز مي‌توانيد يک کارت با ارزش و يک امتياز از فروشگاه کارت‌فروشي بازي که درون محيط خود بازي است بخريد.

کارت‌هاي بازي نيز به‌جز گروه‌بندي مربوط به نژادها، گروه‌بندي‌ها و تفاوت‌هاي مختلف ديگري نيز دارد. تفاوت و تقسيم‌بندي اول مربوط به گوي‌هاست، يعني يک کارت ممکن است براي استفاده نياز به يک گوي داشته باشد و کارتي ديگر دو گوي و الي آخر. برخي از کارت‌ها احتياج به يک گوي مشخص (از يک نژاد مشخص) و يک گوي ديگر (از هر نژادي) دارند.

هر کارتي به يک ميزان انرژي نياز دارد که در بالاي هر کارت، روبه‌روي اسم کارت مشخص شده است و دامنه آن از 20 تا 350 براي قدرتمندترين مخلوقات متفاوت است. مشخصه ديگري که هر کارت دارد، عددي است که مصرف آن کارت را نشان مي‌دهد. به‌عنوان مثال پايين کارتي نوشته شده است 5×6 که به‌معناي اين است که 5 بار مي‌توان کارت را بازي کرد و با هر بار بازي با کارت، 6 موجود به‌وجود خواهد آمد.

پس از هر 5 بازي، بايد مدت‌زماني را منتظر ماند تا کارت دوباره شارژ شود. پايين مدت شارژ کارت توانمندي آن کارت نوشته شده، مثل “Brave Defenders”. پايين سمت چپ هر کارت نوع اسلحه مخلوق مشخص شده و کنار آن، قدرت حمله‌اي که آن مخلوق دارد. کنار آن، وسط کارت اندازه مخلوقي که کارت دارد مشخص شده که در چهار نوع کوچک (S-mall)، متوسط (M-edium)، بزرگ (L-arge) و خيلي بزرگ (E-xtra L-arge) است. کنار آن قدرت ضربه زدن مخلوق مشخص شده است و کنار آن ميزان کميابي را خواهيد ديد. کارت‌ها از نظر تعدد به چهار دسته تقسيم مي‌شوند: 1- کارت‌هاي رايج يا عام 2- کارت‌هاي غيررايج يا غير معمول، 3- کارت‌هاي نادر و 4- کارت‌هاي خيلي نادر و کمياب.

از هر 8 کارتي که مي‌کشيد، معمولا 5‌تاي آن رايج است. کارت‌هاي غيررايج، ‌نسبت احتمالي يک به 4 دارند. از هر 48 کارت، 5 کارت آن کمياب است و يکي هم خيلي کمياب.


 

تعداد بازدید از این مطلب: 3273
موضوعات مرتبط: , ,
بازدید : 3273
مدیر سایت
14:23
چهار شنبه 23 شهريور 1390

همه ما با بازی Pin Ball اشنا هستیم . بازی بسیار محبوبی که با دو اهرم باید توپ را در محوطه دستگاه به حرکت در میاوردیم تا امتیاز کسب کنیم . این بازی یکی از معروف ترین بازی هایی است که تا قبل در دستگاهی مجزا مورد استفاده قرار میگرفت اما با پیشرفت تکنولوژی و صنعت بازی این بازی هم نیز به صورت مجازی تبدیل شد که میشود گفت اولین بار با ان در ویندور Xp ملاقات داشتیم . این بازی دارای 3 مد است که در ان فضای بازی و قوانین بازی تغییر میکنند و از همه جالبرتر اینکه این بازی Portable است و نیاز به نصب ندارد .

دانلود

حجم  : 131 مگابایت

پسورد فایل فشرده : www.vatandownload.com

تعداد بازدید از این مطلب: 3496
بازدید : 3496
مدیر سایت
14:20
چهار شنبه 23 شهريور 1390

در این بازی می توانید به جای یک کشاورز قرار بگیرید و تجربه های کشاورزی را بدست آورید! در این بازی محصول های زراعی را میکارید و پس از رشدشان، آن ها را برای بدست آوردن سود می فروشید. با یک کلیک می توانید خاک حفر کنید، محصولات خود را بکارید و میوه هایی که برای رشد آنها زحمت کشیده اید را برداشت کنید. پس از این، کار شما افزایش یافته چرا که نیازهای مردم افزایش می یابد. شما می بایست دامنه تولیدات خود را بیشتر کرده و مواد غذایی بیشتری چون پنیر، بستنی، کیک و … را به مغازه ها بفروشید. این بازی قابل حمل بوده و تنها با یک کلیک اجرا شده و نیاز به هیچگونه نصبی ندارد.

password تجربه
مزرعه داری و کشاورزی با بازی بسیار زیبای Virtual Farm 2پسورد فایل: www.downloadha.com

download تجربه
مزرعه داری و کشاورزی با بازی بسیار زیبای Virtual Farm 2 لینک دانلود – 62.4 مگابایت | لینک کمکی

 

تعداد بازدید از این مطلب: 3252
بازدید : 3252
مدیر سایت
14:18
چهار شنبه 23 شهريور 1390

والدین Elisa دهقان بودند اما در زمان مرگ پادشاه یکی از مشاورین او بر این باور بود که Elisa وارث به حق تاج و تخت است. حال دخترک برای اثبات ارزش خود باید در مبارزه با یک اژدهای ترسناک پیروز شود، برعلیه یک گیاه غول پیکر مقابله کند و با یک جادوگر پلید روبرو شود و همه ی این ها در حالی است که باید منابعی را نیز برای بازسازی یک قلمرو باشکوه جمع آوری کند. می توانید بازی سرگرم کننده Enchanted Kingdom: Elisa’s Adventure را در نقش یک انگلیسی شجاع و در قلب این کشور طلسم شده تجربه کنید.

ویژگی های بازی The Enchanted Kingdom: Elisa’s Adventure:
- مناسب برای تمامی افراد خانواده
- شامل ۳ مسابقه لذت بخش
- بازی جذاب و سرگرم کننده
- اقدامات سریع
- کمک به Elisa برای نجات پادشاهی!
- و …

سیستم مورد نیاز

- OS: Windows XP/Vista/7
- CPU: 1.2 GHz
- RAM: 512 MB
- DirectX: 9.0
- Hard Drive: 45 MB

راهنمای نصب

۱- فایل Setup.exe را اجرا کنید و بر روی دکمه Extract کلیک کنید.
۲- برای اجرا کردن بازی در پوشه که به نام The Enchanted Kingdom – Elisa’s Adventure ایجاد شده است فایل Kingdom.exe را اجرا کنید.

***لینک دانلود با حجم ۳۰ مگابایت***

 

تعداد بازدید از این مطلب: 3172
بازدید : 3172
مدیر سایت
14:15
چهار شنبه 23 شهريور 1390

I.G.I – I’m Going In از ژانر بازی های تیراندازی توسط قهرمان بازی است که توسط Innerloop Studios تولیدشده و توسط کمپانی Eidos Interactive منتشر شده است. این بازی یکی از اولین بازی های کامپیوتری است که برای اولین بار به ویژگی های واقع گرایانه سلاح ها و موقعیت های مبارزه تاکتیکی، در آن توجه شده است.
حمله به اردوگاه یکی از جذابترین بازی های اکشن در جهان به شمار می رود و در طول بازی شما باید از فکر خود استفاده کرده و دشمنانتان را با حوصله به خرج دادن کنار بگذارید. در طول بازی شما برای انجام ماموریت های مختلف به اردوگاه های دشمن نفوذ می کنید و با از سر راه برداشتن سربازان و کماندوهای دشمن، ماموریت های خود را به پایان برسانید.

ویژگی های بازی I.G.I – I’m Going In:
- انجام مبارزات واقع گرایانه
- ماموریت های پرهیجان
- استفاده از سلاح های متنوع
- کاربردی بودن سلاح ها
- و …

توجه: در این نسخه ی اصلاح شده مشکل بازی IGI با کارت های گرافیک نسل جدید Nvidia Geforce برطرف شده و شما می توانید در سیستم های جدید نیز این بازی را نصب و اجرا کنید.

***لینک دانلود با حجم ۱۳۸ مگابایت***

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 3214
بازدید : 3214
مدیر سایت
14:13
چهار شنبه 23 شهريور 1390

آیا از بازی کامپیتوری GTA لذت برده اید؟ در این صورت نباید این بازی را از دست بدهید! بازی City Racing یک بازی بسیار زیبا در سبک رانندگی است و در آن باید در یک شهر شلوغ برانید و لذت ببرید. در این بازی شما مجاز به انجام هر کاری هستید مانند تخلف رانندگی، ایجاد رعب و وحشت، درگیری، جدل با پلیس و هر کاری که به نظرتان برسد، سپس میتوانید پول به دست بیاورید و خودروی بهتری تهیه کنید و با غرور رانندگی کنید

لینک دانلود با حجم ۲۳٫۸۳ مگابایت

 

تعداد بازدید از این مطلب: 3299
بازدید : 3299
مدیر سایت
14:9
چهار شنبه 23 شهريور 1390

بازی Moto Racing یک بازی دسکتاپی کم حجم ولی با گرافیک بسیار عالی و قابل قبول است که در سبک مسابقات موتور سیکلت میباشد و میتواند شما را ساعت ها سرگرم کند. این بازی دارای گزینه ها و مراحل مختلفی میباشد و به صورت مسابقه ای است به این صورت که برای رفتن به سطح بعدی باید در گروه خود نفر اول شوید. در ضمن امکان پرش و اجرای حرکات نمایشی نیز در این بازی وجود دارد. هم اکنون میتوانید این بازی زیبا را از Need For Download به رایگان دریافت نمایید.

لینک دانلود با حجم ۲۳٫۳۴ مگابایت

 

تعداد بازدید از این مطلب: 3331
بازدید : 3331
مدیر سایت
14:7
چهار شنبه 23 شهريور 1390

Falco Crushes یک بازی کم حجم و گرافیکی بسیار زیبا برای کامپیوتر می باشد. شما در این بازی ماشین سواری، علاوه مسابقه دادن، مبارزه هم می کنید. این بازی زیبا و جذاب را از وب سایت بزرگ دانلودها دریافت کنید.

password دانلود بازی کم حجم
Falco Crushes برای PCپسورد فایل: www.downloadha.com

download دانلود بازی
کم حجم Falco Crushes برای PC لینک دانلود – 22 مگابایت | لینک کمکی

.

تعداد بازدید از این مطلب: 3369
بازدید : 3369
مدیر سایت
14:4
چهار شنبه 23 شهريور 1390

بازی فوق العاده زیبای Darwin the Monkey یک بازی رایانه ماجرایی می باشد که شما در آن شخصیت میمون داروین را دارید و باید قبل از اینکه دست قورباغه های بد جنس به موزها و غلات شما برسد آنها را از دسترس آنها دور کنید و از این طریق امتیاز کسب کنید. شما باید در این بازی رایانه سریع باشید و با دویدن و پریدن های مناسب از موانع، از دست قورباغه ها که دشمنان اصلی شما در این PC Game هستند فرار کنید تا بتوانید به Game ادامه دهید.
بازی Darwin the Monkey دارای ۶ نوع بازی متفاوت می باشد و از ۳۰ سطح Handcrafted برخوردار است. این بازی کامپیوتری بسیار گرافیک مناسبی دارد و با توجه به حجم بسیار پایین آن از کیفیت خوبی برخوردار است و به سیستم چندان قدرتمندی نیاز نخواهد داشت. لازم به ذکر است این بازی جدید هیچ محدودیت سنی نداشته و می تواند هر کاربری را ساعات متوالی پشت کامپیوتر سرگرم کند. امیدواریم با دانلود این بازی بتوانید نهایت لذت را از این بازی جدید و جذاب ببرید.

password
بازی مهیج و کم حجم میمون داروین برای کامپیوتر   Darwin the Monkeyپسورد فایل: www.downloadha.com

download
بازی مهیج و کم حجم میمون داروین برای کامپیوتر   Darwin the Monkey لینک دانلود – 13 مگابایت | لینک کمکی

 

تعداد بازدید از این مطلب: 3058
بازدید : 3058
مدیر سایت
14:2
چهار شنبه 23 شهريور 1390

در این بازی زیبا و جذاب شما تجربه سفر به گذشته و سفر به سرزمین های عجایب هفتگانه را بدست می آورید و در این سرزمین ها با کنار هم چیدن اشکال هم شکل مصالح و نقشه مورد نیاز جهت ساخت عجایب هفتگانه را در اختیار کارگران قرار داده و به قولی شب و روز کار می کنید تا عجایب هفتگانه را درست کنید و این کار با کنار هم چیدن اشکال هم شکل که باعث انفجار سنگ ها شده انجام می شود، این سنگ های منفجر شده همان مصالح مورد نیاز بازی می باشد جهت اتمام ساخت یکی از عجایب هفتگانه که در مدت زمان محدود باید این کار را انجام بدهید و در هر مرحله از بازی شما ساخت یکی از عجایب هفتگانه را به پایان می رسانید. از نکات عمده این بازی داشتن تمرکز بالا و قدرت تصمیم گیری در شرایط بحرانی بازی می باشد.

ویژگی های بازی ۷Wonders of the Ancient World:
- تجربه سفر به دوران گذشته
- لذت مشاهده عجایب هفتگانه
- محیط بسیار زیبای سه بعدی با گرافیک بسیار زیبا
- قابلیت ذخیره مراحل بازی به صورت خودکار
- و …

 

***لینک دانلود با حجم ۱۸ مگابایت***

 

تعداد بازدید از این مطلب: 3253
بازدید : 3253

  • قالب وبلاگ
  • کیت اگزوز
  • زنون قوی
  • چراغ لیزری دوچرخه
  • همسریابی
  • درگاه پرداخت اینترنتی

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود بازی کم حجم و آدرس games-ir.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار بعد از تایید در سایت ما قرار میگیرد. (نکته مهم :وبتان در رابطه با بازی باید باشد و حداقل 200 مطلب داشته باشد )





  • ارسال لینک