بین مطالب وب سایت جستجو کنید

دانلود بازی+دانلود بازی کم حجم+دانلود بازی هاي كم حجم +دانلود بازی سگا+دانلود بازی میکرو+دانلود بازی ps1+دانلود بازيهاي كامپيوتر+دانلود بازيهاي كامپيواري+دانلود بازي خيلي كم حجم

<-Text3->
مدیر سایت
9:57
شنبه 23 ارديبهشت 1391

دانلود بازی کم حجم و فوق العاده جذاب Cortex Command

 

بازی Cortex Commandیکی از جذاب ترین و مهیج ترین بازی هایی است که طی چند سال گذشته توسط شرکت نچندان معروف Data Realms ساخته و روانه بازار شده است. داستان بازی از این قرار است که قرن ها از زندگی و دوره ی انسان ها گذشته و روبات ها بر دنیا حکومت می کنند. البته یک پسر و یک دختر از کل نسل انسان ها باقی مانده که شما می بایست به آن ها کمک کنید تا از انقراض نسل انسان ها جلو گیری کنند. این بازی علی رغم حجم بسیار کمی که دارد از جذابیت بسیار زیادی برخوردار بوده و می تواند سرگرمی خوبی برای اوقات فراغتتان باشد. امیدواریم با دریافت این بازی پرتابل ( بدون نیاز به نصب ) نهایت لذت را ببرید.

 

حجم فایل : 46.29 مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

پسورد فایل : www.freegames.ir

تعداد بازدید از این مطلب: 3114
بازدید : 3114
مدیر سایت
9:54
شنبه 23 ارديبهشت 1391

دانلود بازی بسیار محبوب و سرگرم کننده Farm Frenzy 3 Ice Age

 

همان طور که بسیاری از بازی خور ها آشنایی دارند سری بازی های Farm Frenzy یکی از محبوب ترین ها و پر طرفدار ترین ها طی چند سال اخیر در عرصه بازی های کم حجم بوده که در همین راستا این بار از سایت بازی های رایگان نسخه سوم این بازی را که Ice Age یا عصر یخبندان نام گذاری شده برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم. در بازی Farm Frenzy 3 Ice Age شما در یک مزرعه یخی به پرورش حیوانات قطبی از جمله پنگوئن می پردازید که باید با استفاده از تخم آن ها به کار خور رونق بخشیده و حیوانات و ساختمان های جدیدی را به وجود آورید. هم چنین گرافیک بازی نسبت به حجم آن مناسب طراحی شده و بازی بدون نیاز به نصب ( Portable ) و بسیار سرگرم کننده است.

 

حجم فایل : 85.95 مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

پسورد فایل : www.freegames.ir

 

تعداد بازدید از این مطلب: 2590
بازدید : 2590
مدیر سایت
17:23
چهار شنبه 20 ارديبهشت 1391

بازی آنلاین کم حجم ( پارک کردن ماشین)


کنترل بازی : کیبورد
توضیحات : با استفاده از کلید های راست،چپ،بالاو پایین اتومبیل را هدایت کنید و در میان دو اتومبیل پارک نمایید و تا ظاهر نشدن پیام پارک شما مورد قبول سیستم نیست.

در ادامه مطلب

 

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 4378
موضوعات مرتبط: بازیهای آنلاین , ,
مدیر سایت
17:16
چهار شنبه 20 ارديبهشت 1391

دانلود بازی بسیار هیجان انگیز و اکشن All Zombies Must Die

این بار از سایت بازی های رایگان یک بازی بسیار جذاب و استراتژیک در سبک زامبی کشی با نام همه ی زامبی ها باید بمیرند ! ( All Zumbies Must Die ) برای شما کاربران عزیز آماده دریافت کرده ایم. در این بازی در نقش 4 کاراکتر اصلی به جنگ و مبارزه با زامبی هایی که قصد دارند دنیا را نابود کنند بپردازید. هم چنین گرافیک بازی بسیار خوب طراحی شده و موسیقی های متن آن جذابیت دیگری به بازی می بخشد. شما میبایست با استفاده از سلاح های پیشرفته و متنوعی که در دست دارید آن ها را نابود کرده و به مقصد نهایی خود برسید. امید است با دریافت و استفاده از این بازی مهیج نهایت لذت را ببرید.

 

حجم فایل : 214.38 مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

پسورد فایل : www.freegames.ir

تعداد بازدید از این مطلب: 2920
بازدید : 2920
مدیر سایت
17:14
چهار شنبه 20 ارديبهشت 1391

دانلود نسخه جدید بازی پرندگان خشمگین در فضاAngry Birds Space 1.1.0

 

مجموعه Space ار سری بازی های Angry Birds یا همان پرندگان خشمگین یکی از موفق ترین ها در میان چندین مجموعه تولیدی شرکت Rovio می باشد که جدیدا شروع به ساخت شده است. این بازی در فضا و با کاراکتر ها یا همان پرندگان فضایی اتفاق می افتد و شما می بایست با خوک هایی که در فضا هم مزاحمتان می شوند به مبارزه بپردازید. در این نسخه از بازی باگ های بازی برطرف شده و مراحل جدید تر و جذاب تر به آن افزوده شده است و تعدادشان حدود 60 می باشد. هم اکنون می توانید نسخه 1.1.0 این بازی بسیار محبوب و مشهور را به صورت رایگان از سایت بازی های رایگان دریافت کرده و از آن لذت ببرید.


 

حجم فایل : 29.50 مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

پسورد فایل : www.freegames.ir

تعداد بازدید از این مطلب: 2358
بازدید : 2358
مدیر سایت
17:13
چهار شنبه 20 ارديبهشت 1391

یکی از بازی های جدید آندرویدی که طی چند روز گذشته در حال ساخت و عرضه می باشد Shark Dash نام دارد که به دلیل استقبال بسیار زیاد از آن تا کنون 5 نسخه از آن طراحی شده است. در این بازی شما در نقش یک کوسه به شکار اردک ها می روید و با انجام این کار به مراحل بعدی سعود خواهید کرد. علاوه بر این وجود بمب هایی که در مسیر وجود دارد باعث هیجانی شدن بازی و دقت بسیار شما می شود. هم چنین وجود سکه هایی که باعث امتیاز گیری بیشتر در بازی می شود جذابیت آن را دوچندان می کند. گرافیک و گیم پلی بازی بسیار ماهرانه ساخته شده تا بازی خور را ساعت ها به خود سرگرم کند.


 

حجم فایل : 4.70 مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

پسورد فایل : www.freegames.ir

تعداد بازدید از این مطلب: 3026
بازدید : 3026
مدیر سایت
9:23
شنبه 16 ارديبهشت 1391

 

در صنعت بازی سازی یکی از مهم ترین نکته ای که سازنده بازی در نظر میگرد سبکی است که کاربر به آن علاقه دارد و می بایست شرکت تمامی نکاتی که موجب جذابیت بازی می شود را در نظر بگیرد. بازی بسیار محبوب و مشهور Farmscapes یکی از آن دسته بازی هایی است که در بالا ذکر شده و در آن بازی خور در موقعیتی قرار میگیرد که حتی نمی تواند از پای سیستم بلند شود ! این بازی بسیار سرگرم کننده و به نوعی کم حجم بوده و با تمامی ویندوز ها سازگاری دارد. هم اکنون می توانید نسخه Collectors Edition و کاملا کرک شده

 

حجم فایل : 237.12 مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

دانلود Daemon Tools با لینک مستقیم از سرور سایت

پسورد فایل : www.freegames.ir

توجه :

برای اجرای بازی می بایست از نرم افزار Daemon Tools برای خارج کردن فایل نصبی از حالت فشرده است که می تواند از لینک بالا دریافت کنید.

تعداد بازدید از این مطلب: 2835
بازدید : 2835
مدیر سایت
15:10
پنج شنبه 14 ارديبهشت 1391
خرید کلکسیون بازی های رزمی و مبارزه ای
قیمت: 12,000 تومان
مدل: مجموعه پرفروش ترین بازیهای رزمی و مبارزه ای 6dvd

 

http://www.p30gamers.com/image/cache/SF-X-Tekken_box_art-500x500.jpg

در این کلکسیون بازیهای زیر را خواهید یافت:

  • WWE Raw Ultimate Impact 2010
  • Blazblue Calamity Trigger
  • Mortal Kombat Ultimate HD V2.0
  • Super Street Fighter IV Arcade Edition
  • WWE SmackDown vs Raw 2010

بازیهای فوق موفق ترین و پرطرفدار ترین بازی های ژانر مبارزه ای و رزمی می باشند که در قالب 6 دیسک در یک کلکسیون ویژه ارائه شده اند.

هزینه خرید تکی بازیهای فوق 18.000 می باشد که توسط این کلکسیون با قیمت ویژه 12.000 تومان به فروش می رسد.

 

 

 

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 2647
موضوعات مرتبط: , ,
بازدید : 2647
مدیر سایت
17:6
چهار شنبه 13 ارديبهشت 1391

دانلود بازی فوق العاده جذاب و مهیج رالی Colin McRae Rally 2

 

مجموعه بازی های Colin McRae Rally یکی از شاهکار های شرکت بازی سازی CodeMasters طی چند سال اخیر بوده است که بعد از این سری شرکت فوق العاده پیشرفت داشته و بازی هایی از قبیل Grid را عرضه کرد. این بازی به دلیل سطح بسیار بالایی که در زمان خود داشت توانست بسیاری از کاربران را به خود جذب کنید و جوایز بسیاری را نصیب خود کند. هم چنین زوایای بسیار واضح دوربین ها , صداگذاری بسیار منحصر بفرد و وجود 45 نوع ماشین مختلف و قدرتمند جذابیت بازی را چندین برابر کرده است. هم اکنون می توانید نسخه دوم این بازی رالی بسیار زیبا و هیجان انگیز را به صورت رایگان از سایت دانلود بازی کم حجم دریافت کنید.

 

حجم فایل : 175 مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

پسورد فایل : www.freegames.ir

تعداد بازدید از این مطلب: 2688
بازدید : 2688
مدیر سایت
16:59
سه شنبه 12 ارديبهشت 1391

دانلود بازی فوق العاده Jurassic Park

Jurrasic%20Park%20%28Mobilebazy.Com%29 دانلود بازی فوق العاده Jurassic Park

بازی فوق العاده Jurassic Park را در اختیار شما عزیزان در سایت  بازی قرار داده ایم. این بازی با فرمت جاوا و در سایز ۳۲۰×۲۴۰ می باشد. امیدواریم با دریافت و استفاده از این بازی لذت کافی را ببرید. دانلود بازی فوق العاده Jurassic Park

دانلود رایگان این بازی از سایت موبایل بازی

پسورد : www.mobilebazy.com ( پسورد با حروف کوچک وارد شود )

حجم : ۷۱۴ کیلوبایت

تعداد بازدید از این مطلب: 2738

  • قالب وبلاگ
  • کیت اگزوز
  • زنون قوی
  • چراغ لیزری دوچرخه

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود بازی کم حجم و آدرس games-ir.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار بعد از تایید در سایت ما قرار میگیرد. (نکته مهم :وبتان در رابطه با بازی باید باشد و حداقل 200 مطلب داشته باشد )





  • ارسال لینک